onsdag 21 januari 2009

The sun is shining, the weather is deep...


Vilket underbart vader vi har haft. Det ar jatte varmt och skont. Har redan fatt massa farg. Pa bilden akte vi upp till bergen och fortsatte upp mot toppen dar typ nastan ingen bor. hahah men det var jatte fin utsikt!
idag var jag pa stranden med mina goa van, det var dock fult vader, men trevligt vad det. Sen drog vi till mc donalds och kakade lite hahah jag vet varfor ata mc donalds mat nar det finns battre inhemsk mat att kaka men det var det fraschaste stallet som fanns dar hahah. Sa nu sitter jag har alldeles svettig och har precis kommit hem fran traningen med min tia. Var tranare ar super skon ocksa hahah.
jag fick aran att introducera bowlingen for en annan kompis forr igar . jatte kul men mina fingrar var helt forstorda.. .
nu ska vi dricka tesito och sen ska vi till the mall i Viña och kolla runt lite... det blir sakert lite churros ;)...
tjingeling...
foton laggs upp pa facebook =)

Inga kommentarer: