fredag 23 januari 2009

Vilken liten varld!


Igar sa kom vi hem fran stan och vi hade dukat fram bordet for vi skulle fika....

Jag mamma och moster kom upp fore an min mobror och deras dotter for de skulle parkera och ta ner rullstolen fran bilen. Iaf nar de kommer sa oppnar vi dorren sa star det en ung kille utanfor och min mobror fragar vad han gor har ( det har funnit minst 20 fall dar de har brutit sig in i lagenheterna och ranat folk)


Sa forklarar han att han vantar pa sin morbror , han ar fran sverige.. Sa reagerar vi hahaha
vi bara ahaa ( dorren var oppen) fran sverige sa kommer hans morbror upp och vi borjar prata vart ifran Sverige han ar... Sen helt plotsligt skriker han till " MEN JAG KANNER JU DIG" ( pekandes pa mamma) hahah oooooch sa borjar snacket.


Han hade tydligen bott hos os 91 nar jag var 5 ar da han var och halsade pa i Malmo...


vilken liten varld...

Inga kommentarer: