måndag 9 mars 2009

Fundersam, kluven, splittrad???...

Well vad ska man säga.. Hade en fantastisk söndag med mycket gott gemenskap. Kan inte bli bättre.

Vf ska det vara så svårt att välja. Det är så jobbigt. Jag var så säker men nu känns det oroligt. Tänk så tror jag att jag väljer rätt men egentlige så kallar cityn på mig?? hmm.. Eller så styrs jag just nu av mina känslor. Vilket är mycket möjligt.


Jag har funderat mycket på mycket hahahah... Jag vill verkligen inte sitta och ruttna på mitt jobb. Hem sova och sen jobba. Tråkigt liv liksom, man vill göra något mer så det händer mer saker under ens vardag. Jag är van att ha många bollar i luften men just nu känns det som att jag inte har några bollar alls.. hmm Det finns mycket saker jag vill göra och komma igång med men jag kanske är för feg! Eller jag ÄR FEG! Jag har alltid varit det, för feg för att ge mig ut och göra saker, tror alltid att jag inte klarar det. Oj vad jag blottar mina känslor hahahha..

Men jag har bestämt , jag har bestämt mig!

Inga kommentarer: