måndag 23 mars 2009

Stylist för en dag




Syrran hann först jag vet men jag måste också få upp det här fotot.. Så snyggt taget. Erica som är fotografen ;)

Vi hade en fantastisk modevisning oj vad roligt det var. Tack till alla.
Jag fick leka stylist för en dag också och det här är min vackra modell. Synd att det blev lite mörk bara men ni kan ju ana hur snygg hon var liksom =)

Det här måste vi göra om! Fram med fler butiker och kläder =)
Och killarna som bara serva oss hela kvällen vad roligt det var! Och de gjorde för att det var kul och det känns ju hur bra som helst.. Man kanske ska ge dem såna här uppgifter lite oftare så att de vänjer sig?? eller ?? .... hahaha

Nä nu ska jag skaffa ett liv

Jag tänkte på min kamera idag *snyft* så blev jag ledsen igen. Jag vill ha min kamera =(

Inga kommentarer: