lördag 28 mars 2009

SAS - tanterna

Jag läste något hemskt igår.. här får ni se








HAHAHAHAHAHHA asså när jag läste det hära blev jag så irriterad. Kanske dags att dra ner lite på medelåldern eller?? asså det är inte åldern jag är emot men alla dem som jobbar på securitas på arlanda kan nästan hålla med mig. 95% av alla tanter från SAS är så ENORMT FRUKTANSVÄRT JOBBIGA! och bittra och tjatiga och kan aldrig ta av sig jackan och glömmer alltid mobilen i fickan - Juste jag glömde men måste ja köra igenom den ??? WELL DÖÖÖH vad ser det här ut som ? Jag står väll inte där i onödan och visiterar och tycker det är kul och höra deras konversationer och tjat om att de alltid tjuter. Asså ibland blir jag så trött, spelar ingen roll hur STOR SKYLT man har om regler och rutiner för att passera säkerhetskontroller de fattar ändå inte. Känns som att SAS:arna är lite tröga av sig!! och inte lite! De går igenom med jackor och fickorna fulla med nycklar, småpengar, läppstift och telefoner. Kära nån de har jobbat här i hundra år och ändå så lär de aldrig sig. Det värsta är att de är så stolta, ber man dem snällt att ta av sig jackan så börjar de gräla med dig. Trevlig arbetsplats va??

De här 5% som är kvar är män och de är bäst och trevligast kan jag säga. De kan reglerna och är såååå super trevliga mot dig! En hyllning till SAS männen =D

Inga kommentarer: