lördag 28 mars 2009

Utflykt!




Häromdan åkte jag och Kaleb till Huddinge för att gå på utlfykt. Oj vad roligt han hade. Han var så duktig och satt så fint på tåget och hälsade på alla människor.
Det var en tjej som satte sig mitt emot( på dem här fyra platserna )och började fixa med sin väska. OCh självklar sitter Kaleb och stirrar men när hon börjar prassla med påse börjar han vifta på sin svans och tror att den här tjejen ska bjussa lite på något. Men hon ignorerade Kaleb totalt. Han var nära att hoppa över till henne när hon började ta ur massa grejer ur påsen hon prasslade med för då var han bombis på att han skulle få smaka på något.

Eller gubben som satte mitt emot när tjejen hade hoppat av. Han såg ut att va någon form av lärare. Och han tyckte om Kaleb för han log mot honom hela tiden och Kaleb satt så fint och flörta för han märker ju direkt när han får attention och någon gillar honom. Så han satt och stirra igen. Gubben lägger sin portfolio på sina knän och tar fram sin bok och börjar läsa. Kaleb stirrar och stirrar och viftar på svansen och gubben tar upp blicken tittar på honom och ler. Kaleb märker och börjar vifta med svansen ännu mer och väntar på att bli klappad men gubben gör inget utan fortsätter att läsa. Medan allt detta händer försöker jag hålla mig från att dö av skratt hahaha..
helt plötsligt hör jag : VOFF !!!

HAHAHAHA snacka om att bryta tystnaden.. med det ville han nog säga. ursäkta herrn men titta på mig haha...

Inga kommentarer: